Založ si blog

Jednotka v čerstvosti

„Naše ovocie a zelenina sú svieže a čerstvé. Sú starostlivo vyberané, pravidelne kontrolované a naši dodávatelia nám ich vozia každý deň, vrátane nedieľ a sviatkov, tak aby sa k vám dostali maximálne čerstvé. Náš školený personál precízne kontroluje kvalitu dodaného tovaru, aby sa k vám dostali len tie najchutnejšie, dokonale zrelé a šťavnaté kúsky ovocia a zeleniny.“ Toľko reklamné slogany Lidla

Asi v Lidli na Gagarinovej v Bratislave na to „pozabudli“ alebo majú iný manuál. Inak aj z Lidla mi odpísali (písal som im cez FB).

„Dobrý deň, mrzí nás Vami uvedená situácia. Váš podnet na danú predajňu odovzdávame (pripomíname, že v našich predajniach nie je povolené fotografovanie). Prajeme Vám pekný deň.“

Celkom ma pobavil ten zákaz fotografovania.

Bože ako hlboko som klesla

31.10.2022

Možno si pamätáte na známy taliansky film? To o čom budem písať nie sú pikantérie zo života niektorých dám, ale o praktikách jedného nemenovaného obchodného reťazca, ktorý som spočiatku rád navštevoval. Ani nie tak pre jeho vysokú kvalitu, ale skôr pre drobné hlúposti, drobné veci, ktoré v reáli nepomohli no ani neuškodili. Ale v poslednom období dal tento reťazec [...]

Plné ústa životného prostredia a skutok „utok“. Ikea sú rovnakí táraji ako ich Gréta.

23.07.2020

Potreboval som kúpiť také úchytky, aby stolička držala tvar. Zlomilo sa mi to na ikeáckej stoličke. Spýtal som sa ich na FB či mi vedia poradiť. Ich odpoveď bola stručná, že takýto náhradný diel by sa dal dostať len osobne na oddelení služby zákazníkom. Samostatne ho v sortimente nemajú. Nakoľko vraj tieto diely nepodliehajú do systémov v obchodnom dome a nemajú v [...]

Deutsche Welle

Bielorusko označilo Deutsche Welle za extrémistický a dalo mu stopku, pracovníkom hrozí väzenie

29.04.2024 22:23

Bieloruský režim sa bojí nezávislých médií a robí všetko pre to, aby ľuďom zamedzil prístup k slobodným informáciám, reagoval šéf DW.

Španielsko Sánchez zotrvanie vyšetrovanie manželka

Premiér Sánchez demisiu nepodal: Kampaň očierňovania sa neskončí

29.04.2024 21:47

Španielsky premiér dodal, že on a jeho manželka Begona Gómezová to zvládnu.

SR Bratislava CHZJD skládka Vrakuňa monitoring BAX

Exminister kritizuje zastavenie sanácie skládky vo Vrakuni, Taraba avizuje riešenie

29.04.2024 21:17

Do podzemných vôd unikajú najmä pesticídy a herbicídy. Spustenie sanačných prác sa očakávalo v roku 2018.

teplomer, horúčavy, pes

Ešte pred týždňom sneh a mráz. Leto dorazilo už aj na sever Slovenska

29.04.2024 20:17

Ešte v nedeľu letnú teplotu zaznamenali len v Mužli neďaleko Štúrova.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 4378x
Priemerná čítanosť článkov: 1459x

Autor blogu

Kategórie