Potreboval som kúpiť také úchytky, aby stolička držala tvar. Zlomilo sa mi to na ikeáckej stoličke. Spýtal som sa ich na FB či mi vedia poradiť. Ich odpoveď bola stručná, že takýto náhradný diel by sa dal dostať len osobne na oddelení služby zákazníkom. Samostatne ho v sortimente nemajú. Nakoľko vraj tieto diely nepodliehajú do systémov v obchodnom dome a nemajú v návode 6-miestne označenie, tak ich v evidencii nevedia skontrolovať ich dostupnosť. Ak by ich na predajni nemali, personál vedel objednať a prišli by mi poštou na adresu v priebehu 10 až 14 dní. Tak som bol som v Ikei v Bratislave a nepochodil som. Pracovníčka mi povedala, že diel by mohli mať, keby stoličku niekto reklamoval a oni ju rozobrali na náhradné diely, neponúkla nič, žiadne objednanie tovaru. Ako ďalej postupovať. Opäť som napísal na FB Ikei a ich odpoveď, že im je ľúto, ale mnou požadovaný náhradný diel sa nepredáva samostatne, takže informácie, ktoré som dostal v obchodnom dome sú správne. Ale prečo mi predtým tvrdili niečo iné. Napísali predtým, že by to vedeli objednať, teraz to už neplatí? Tak zase odpoveď od nich, že náhradné diely by vedeli objednať, iba ak sú označené 6-miestnym kódom v návode na montáž. A ak ho mám, mám sa skúsiť pozrieť, či pri danej súčiastke nie je 6-miestny kód. Ak pri danej súčiastke je, mám im ho napísať a oni by mi ho objednali. Takže najlepšie, podľa ich rady bude, milú stoličku prehodiť cez plot a kúpiť si novú. Stolička sem, stolička tam, však životné prostredie to zvládne a biznis beží. Myslím, že Ikea to má takto spočítané nielen pri tejto drobnosti
Alebo reklamovať, alebo svojpomocná oprava, ...
Celá debata | RSS tejto debaty